Zamknij okno Drukuj dokument

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Żory o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Regulaminu naboru wniosków i realizacji projektu - "Gminy z dobrą energią" - wymiana urzędzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych na terenie Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego

Załączniki

Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społ (1005.8kB)    
Regulamin_naboru (416.4kB)    
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (16.4kB)    
Załącznik 1 Wzór Wniosku o przyznanie grantu (256.5kB)    
Załącznik 2 Zakres przedsiwzęwzięcia polegającego na montażu instalacji w ramach projektu grantowego oraz minimalne wymagania dla urządzenia (427.8kB)    
Załącznik 3 Minimalny zakres testów i pomiarów, jakie musi wykonać firma wykonująca po montażu instalacji objętej projektem (118.3kB)    
Załącznik 4 protokół_odbioru (203.8kB)    
Załącznik 5_karta_audytu energetycznego (242.2kB)    
Załącznik 6_Katalog kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych (166kB)    
Załacznik 7 Formularz zapytania ofertowego (202.3kB)    
Załącznik 8 Wzór_wniosku_o_wypłatę_grantu (201.5kB)    
Załącznik 9_Wymagania dla firmy - wykonawców instalacji w ramach projektu (108.7kB)    
Załącznik 10 wzór_umowy_powierzenia_grantu (217.7kB)    

Metadane

Źródło informacji:Dorota Dzięgielewska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Dorota Dzięgielewska
Data wprowadzenia:2018-04-20 11:47:47
Opublikował:Dorota Dzięgielewska
Data publikacji:2018-04-20 11:51:20
Ostatnia zmiana:2018-04-20 11:54:43
Ilość wyświetleń:2147